Jij staat centraal

Koffie is beleving. En die ultieme beleving bezorgen we je dan ook graag. Maar beleving is zo veel meer dan dat wat je voelt tijdens het drinken van koffie. Beleving heeft ook te maken met hoe we met jou als klant omgaan. En met hoe we er alles aan doen om het jou naar de zin te maken.

Het is geen kwestie van simpelweg koffie maken en die vervolgens aan de man (of vrouw) brengen. We gaan juist uit van datgene wat jij lekker vindt en passen daar onze koffiesmaken op aan. Wij stellen jou als klant centraal. En dat is niet alleen op het moment van aanschaf, maar juist ook daarna. We vinden jouw ervaringen en feedback daarom erg belangrijk. Zodat we kunnen blijven werken aan de ultieme koffiebeleving. We nemen geen genoegen met behaalde resultaten en successen. We zetten altijd een stapje meer en proberen ons constant te verbeteren. Op die manier blijft onze kwaliteit gewaarborgd en daarmee de kwaliteit van uw koffie!

Persoonlijke service

Heb je gekozen voor een koffiemachine van Pelican Rouge? Dan krijg je een accountmanager toegewezen die jouw persoonlijke service aanspreekpunt is voor al je vragen over onze producten, service en onderhoud. Ook onze technische experts staan elke dag voor je klaar. Wat het probleem ook is, wij zorgen ervoor dat een onderhoudsmonteur snel ter plaatse is. Overigens kunnen wij een groot deel van de storingen ook op afstand online of telefonisch oplossen. Persoonlijke service, Pelican Rouge.

Operating service

In Nederland zijn elke dag meer dan 200 Pelican Rouge operators onderweg om allerlei locaties te bedienen. Ze verzorgen warme drankenautomaten, frisdrankautomaten en snackautomaten door ze bij te vullen schoon te maken en te onderhouden. De operators van Pelican Rouge zijn technisch geschoold en kunnen, indien een storing zich voordoet, deze vaak zelf verhelpen. Pelican Rouge zorgt ervoor dat u en uw medewerkers altijd onbezorgd kunnen genieten van gewoon goede koffie.

Betrouwbare machines

Wij kunnen betrouwbaarheid garanderen omdat onze machines zijn ontwikkeld met de meest innovatieve technieken. Zo maken verschillende automaten gebruik van telemetrie. Zo zien wij direct wat uw verbruik is en mocht er zich onverhoopt een storing voordoen, krijgen wij ook dat direct te zien. Zo zijn wij altijd snel ter plaatse. Daarnaast kunnen storingen door onze telefonische helpdesk worden verholpen. Mocht dat niet lukken, dan zijn onze monteurs snel ter plaatse, ook in het weekend.

IT diensten

Telemetrie

Uw koffiemachines aangesloten op het internet? Dat is tegenwoordig niet langer een toekomstvisie. Wij zorgen ervoor dat u toegang hebt tot elke koffiemachine in u onderneming: uw ziet, welke dranken in welke regio’s het best verkopen en hoe vaak uw medewerkers de machines reinigen. Bovendien informeert het systeem u tijdig over de uit te voeren onderhoudsbeurten, zo voorkomt u onnodige uitvaltijden.

Deze service is recent geïmplementeerd bij TOTAL in België voor meer dan 210 Franke koffiemachines. TOTAL bewaakt alle machines centraal. Op een dashboard zien de medewerkers, welke dranken er verkocht worden, op welke wijze de klanten betalen, of de machines correct onderhouden worden en of deze goed en betrouwbaar werken. Via het systeem kunnen bovendien alle drankprijzen van de zelfbedieningsautomaten centraal worden aangepast.

Flink concurrentievoordeel

Voortaan wordt u door onze machines niet alleen met gebruiksvriendelijkheid en efficiëntie verwend. Netwerkkoppeling helpt u nog een stap verder vooruit. Informatie over drankverkoopstatistieken en machinereinigingsprocedures wordt voor u een concurrentievoordeel, want daarmee realiseert u hogere omzetten dankzij optimalisatie van uw drankenassortiment en minimalisatie van de uitvaltijd.

Eenvoudige communicatie

Real time communicatie en informatie in 2 richtingen: de telemetrie-module maakt gebruik van gestandaardiseerde protocollen en interfaces. Deze draait op standaardsoftware en een op maat gesneden frontend-oplossing.

De voordelen van telemetrie

 Klantspecifieke hardware en Linux-gebaseerde software

 Gateway-webdiensten voor integratie van andere data (bijv. reporting-, ERP-systemen enz.)

 Centrale administratie van verkoopautomaatsystemen

 Overzichtelijk dashboard, waarop alle geregistreerde gegevens worden afgebeeld

Contactformulier

     078 6 544 544

OCI Punchout

Recent voegden wij een OCI Punchout aan onze diensten toe. Zo maken wij het steeds makkelijker om met ons zaken te doen. OCI staat voor Open Catalog Interface en is bedacht door SAP. Een OCI Punchout koppeling geeft u als klant de mogelijkheid om vanuit een eigen ERP systeem de catalogus het assortiment van Pelican Rouge te bekijken. U maakt dus een uitstapje naar de webshop van Pelican Rouge door middel van een automatisch login; de zogenoemde OCI url met username en password. De producten worden vervolgens gekozen en vervolgens wordt de kostenplaats ingevuld en het afleveradres gekozen. De order wordt vervolgens niet afgerond maar geëxporteerd naar u als klant door middel van een XML of cXML bericht. Doordat uw ERP systeem communiceert met onze database, weet uw systeem dat het om een online inkooporder (e-procurement) gaat en welke leverancier daar bij hoort.

Zonder koppeling geen order

Door een OCI Punchout koppeling beschikbaar te stellen ontvangen wij nog geen order. Er zijn meerdere varianten mogelijk zoals een e-mail met PDF/CSV/XML als bijlage. Afhankelijk van het aantal orders en orderregels kan het interessant zijn om de orders elektronisch via XML te ontvangen. Op die manier ontlast u de verkoop binnendienst of order entry. Om de order via XML te ontvangen moet er een “mapping” worden gemaakt zodat de communicatie tussen de 2 systemen goed verlopen. De wijze waarin wij uw order ontvangen, daarin is de keuze aan u.

Integratie met u als klant

Pelican Rouge kan meerdere OCI koppelingen realiseren voor verschillende ERP systemen en e-procurement platformen. Bent u benieuwd hoe wij uw ERP systeem kunnen koppelen met onze B2B webshop. Neem contact op.

Direct contact

Contactformulier

     078 6 544 544

E-facturatie met Universal Business Language (UBL)

Universal Business Language is een standaard voor elektronische bedrijfsvoering, bijvoorbeeld om facturen tussen organisaties gestructureerd uit te wisselen. UBL maakt gebruik van XML. Zowel de Nederlandse als Belgische overheid hebben gekozen voor UBL 2.1 als standaard XML-formaat voor E-facturatie. Met E-facturatie worden facturen volledig automatisch gegenereerd en verwerkt, dit zonder tussenkomst van menselijke handelingen.

Aansluiting Digipoort in voorbereiding

Voor E-facturatie met overheidinstanties beschikt Pelican Rouge binnenkort een aansluiting op Digipoort, de centrale ICT infrastructuur van de (Rijks)overheid waar berichtenverkeer wordt afgehandeld. Digipoort controleert of de e-factuur betrouwbaar, leesbaar en verwerkbaar is en zorgt ervoor dat ze snel bij de juiste overheidsorganisatie terechtkomt. Daarnaast wordt door Pelican Rouge het output proces uitgebreid om naast de reeds beschikbare formaten (PDF, XLS, XML) ook facturen in UBL 2.1 formaat te kunnen versturen.

Vanaf mei 2018 verplicht voor overheidsinstanties

De Rijksoverheid wilt een voortrekkersrol vervullen om zo UBL/XML e-factureren in Nederland beter op de kaart te zetten. Zodoende is het gebruik van UBL factureren vanaf 1 mei 2018 verplicht in Nederland. Op deze manier zorgen zij ervoor dat bedrijven en medeoverheden versneld op e-factureren overgaan. Want ook gemeenten, provincies en waterschappen zullen volgen met het implementeren van de voorzieningen om e-facturen te kunnen ontvangen. Pelican Rouge zorgt ervoor dat het gemakkelijk is om zaken te doen en heeft de nodige systemen op orde.

De voordelen van UBL

 Sneller ontvangen van betalingen

Minder kans op fouten

Traceerbaar facturatie proces

 Kosten (porti, handeling, papier) besparing en daarmee CO2 reductie

Contactformulier

     078 6 544 544

Wat is EDI?

Als grote speler op de zakelijke markt maken wij het zo makkelijk mogelijk om met elkaar samen te werken. Zo bestaat er de mogelijkheid om te werken met EDI. Electronic Data Interchange (EDI) staat voor het elektronisch uitwisselen van gegevens. Simpelweg betekent dit het digitaal verwerken van bestellingen, facturen en pakbonnen via een veilig en eenvoudig EDI systeem. Dit is goedkoper én minder foutgevoelig.

EDI is de standaard voor elektronische uitwisseling van gegevens tussen bedrijven. Met EDI software worden er digitale bestanden verstuurd en ontvangen. Het systeem zet informatie uit de backoffice automatisch om in digitale documenten. Hier beperkt u als klant handmatige handelingen en fouten tot een minimum. Met een EDI systeem bespaart u tijd, geld en kunt u efficiënter samenwerken.

Contactformulier

     078 6 544 544

Tevredenheid

Korte digitale surveys zijn voor Pelican Rouge dé manier om tevredenheid te meten. Hoe tevreden is men over de smaak van de koffie, cappuccino, thee en chocolademelk? En hoe gebruiksvriendelijk vinden medewerkers de machine? Voor ons betekenen surveys het dagelijks ontvangen van inzichten om te verbeteringen door te voeren. Tegelijkertijd kan het veel betekenen voor u als ondernemer.

6 op 10 Nederlanders zien een goede kop koffie als één van de belangrijkste voorwaarden om gemotiveerd te zijn tijdens de werkdag. Goede koffie is belangrijk en het draagt in grote mate bij aan medewerkerstevredenheid, maar het rendeert op meerdere niveaus:

 Goede koffie zorgt voor een hogere productiviteit;

 Koffie verbetert de sfeer op de werkvloer;

 Door overlegmomenten bij de koffieautomaat wordt er efficiënter gewerkt;

 U toont met goede koffie aan medewerkers dat u hen waardeert.

Wij helpen u graag om in de gaten te houden hoe de koffie bij u op de werkvloer wordt genoten. Middels een QR-Code kunnen uw medewerkers de enquete invullen en brengt het ook u tot inzicht. Probeer zelf eens hoe het werkt!

http://surveyanyplace.com/s/mevtemnr

Neem contact op

Contactformulier

     078 6 544 544