Hoe kan ik een webshopaccount aanmaken?

Als u al klant bij ons bent, stuurt u dan een mail of vul het contactformulier in met uw klantnummer en e-mailadres. U ontvangt van ons een e-mail met uw inloggegevens.

Bent u nog geen klant? Stuur dan mail met uw kvk-nummer en contactgegevens. Zodra wij een klantnummer voor u hebben aangemaakt, ontvangt u een e-mail met uw inloggegevens.

Moet ik verzendkosten betalen?

Vanaf 26 juni 2017 zal €7,50 verzendkosten in rekening gebracht worden op bestellingen met een waarde kleiner dan €100 (excl. btw). Bestellingen groter dan €100 (excl. btw) blijven gratis bij u geleverd.

Op eventuele nalevering van producten zullen geen verzendkosten worden berekend. Zijn er (contractuele) afspraken gemaakt om geen verzendkosten te rekenen, dan verandert er voor u niets.

Waarom is bij het aanmelden mijn Kamer van Koophandel nummer verplicht?

De webshop van Pelican Rouge is exclusief voor zakelijke klanten. Om die reden is registratie alleen mogelijk voor klanten ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens wijzigen?

Om uw bedrijfsgegevens te wijzigen kunt u contact opnemen met onze klantenservice op 078-6544533.

Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Om uw e-mailadres te wijzigen kunt u ons een mail sturen. Geef hierin aan wat uw klantnummer is, het oude e-mailadres en het nieuwe e-mailadres. Wij zullen uw gegevens aanpassen.

Waar kan ik mijn bestelhistorie zien?

Als u ingelogd ben gaat u rechtsboven naar het rode poppetje. Klik hier op “mijn account>mijn orders”.

Hoe kan ik mijn laatste bestelling herhalen?

Als u ingelogd ben gaat u rechtsboven naar het rode poppetje. Klik hier op “mijn account>mijn orders”. Selecteer de juiste bestelling via “bekijk details” en klik op “opnieuw bestellen”. In het winkelmandje kunt u de bestelling aanpassen.

Kan ik mijn bestelling opslaan voor een volgende keer?

Zodra u de producten in het winkelmandje heeft staan, kunt u deze opslaan als bestellijst. Bij uw volgende bestelling kunt u de bestellijst terugvinden onder “mijn account” > “mijn bestellijsten”. De bestelling is aan te passen in het winkelmandje.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen die voor 11.30 uur geplaatst zijn worden met PostNL binnen 2 werkdagen bij geleverd. Ontvangen wij de bestelling na 11.30 uur, dan wordt de bestelling binnen 3 werkdagen geleverd. Leveren wij de producten met onze eigen vrachtwagen, dan hebben wij een vaste afleverdag bij u in de regio.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd met de vrachtwagen?

Onze vrachtwagen levert op vaste dagen door heel Nederland. Zie het schema hieronder wanneer de vrachtwagen in uw regio rijdt.

Leverdag Regio Minimale besteldag
Maandag Noord-Oost Nederland Voor woensdag besteld is volgende maandag in huis
Dinsdag Dordrecht, Den Haag, Leiden, Gorinchem Voor donderdag besteld is volgende dinsdag in huis
Woensdag Limburg – Oost-Brabant Voor vrijdag besteld is volgende woensdag in huis
Donderdag Noord-West Nederland, Utrecht, Wageningen Voor maandag besteld is volgende donderdag in huis
Vrijdag Rotterdam, Breda, Zeeland Voor dinsdag besteld is volgende vrijdag in huis

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren na versturen?

Toch iets vergeten of verkeerd besteld? Neem dan contact op met onze klantenservice via 078-6544533. Wij kunnen uw bestelling dan nog aanpassen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet compleet of beschadigd is?

Is uw bestelling geleverd, maar zijn er producten beschadigd of is de bestelling niet compleet. Neem dan contact op met onze klantenservice via 078-6544533. Wij zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Hoe kan ik producten retourneren?

Indien er producten zijn geleverd die u niet heeft besteld of die niet aan de voorwaarden voldoen, heeft Pelican Rouge Coffee Solutions B.V. de keuze de desbetreffende producten tegen retournering te vervangen door nieuwe producten, te repareren (indien van toepassing) of de factuurwaarde van het product te crediteren. Het retourmelden van producten kan tot 3 maanden na ontvangst van de producten. Voor het retouren van producten neemt u contact op met onze klantenservice (078-6544533). Tussen levering en retourname heeft u de plicht om zorgvuldig met het product en de verpakking om te gaan. Pelican Rouge draagt zorg voor de retournering van de producten.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Pelican Rouge biedt u de mogelijkheid om webshop-bestellingen met betaling op rekening te plaatsen. U ontvangt dan 1 werkdag na levering van uw bestellingen de bijbehorende factuur. Wij hanteren een betaaltermijn van 30 dagen vanaf de factuurdatum.

Kan ik als particulier bestellen?

Voor particulieren hebben wij een aparte webshop, www.pelicanrougestore.nl. Hier heeft u geen account voor nodig en betaalt u via Ideal of Creditcard.

Waar vind ik de handleiding van mijn koffiemachine?

De handleiding van koffiemachines vind je eenvoudig op de desbetreffende koffiemachinepagina, onder ‘downloads’. Ga naar koffiemachines om alle koffiemachines te bekijken.

Waar vind ik de schoonmaakinstructie van mijn koffiemachine?

De handleiding van koffiemachines vind je eenvoudig op de desbetreffende koffiemachinepagina, onder ‘downloads’. Ga naar koffiemachines om alle koffiemachines te bekijken.

Mijn koffiemachine geeft een storing, waar kan ik terecht voor hulp?

Ondervind je last van een storing? Hiervoor is het belangrijk te weten om welk type koffiemachine het gaat. Kom je hier niet uit, neem dan contact met ons op via het storingsformulier of telefonisch via 078-6544522

Wat is de gemiddelde levensduur van een koffiemachine

Er is een aantal factoren wat de levensduur van een koffiemachine beïnvloedt. Gebruiksintensiteit, reiniging en onderhoud spelen hierbij een belangrijke rol. Pelican Rouge zorgt voor een 5-jarig service contract bij aanschaf van een machine. Bij een gemiddelde gebruiksintensiteit is een machine vaak na 5 tot 6 jaar aan vervanging toe.

Kan ik een koffiemachine huren?

Koffiemachines van Pelican Rouge huur je voor een minimale looptijd van 5 jaar. Interesse in het huren van een koffiemachine, neem dan contact met ons op.

Kan ik een refurbished koffiemachine kopen?

Pelican Rouge levert ook occasions. De machines die als occasions worden verkocht zijn in de werkplaats volledig gereviseerd. Alle onderdelen zijn uitvoerig gecontroleerd, schoongemaakt en waar nodig vervangen. Zo worden alle machines in perfect werkende staat opgeleverd. Lees meer wat wij doen op het gebied van duurzaamheid.

Bestellen als horeca ondernemer

Het bestellen van producten kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld via onze webshop. Bestellen via de webshop, dat wijst zich vanzelf. Maar u beschikt ook over een vast contact. Wij kunnen u indien gewenst bellen op een vast tijdstip en vertellen dan ook de voor u relevante aanbiedingen en acties. U bestelt op de manier waarop u wilt.

Wat betekent de horeca weekendservice

Dit betekent dat onze ervaren monteurs ook voor u klaar staan in het weekend, zo zijn wij dus 7 dagen per week op pad! Een technische storing kan soms ontstaan op ongelegen momenten, wij zorgen ervoor dat men weer snel geniet van goede koffie. Meer weten over mogelijkheden in de horeca?

Aanmelden voor online facturatie

Pelican Rouge stapt over op online facturen. U kunt uw account eenvoudig en kosteloos omzetten van papieren facturatie naar online facturatie (e-invoicing). na aanmelding via het contactformulier ontvangt u van ons een bericht ter bevestiging en is uw account binnen een week omgezet. Na omzetting naar online facturatie ontvangt u per email de eerst volgende factuur in PDF. E-invoicing is makkelijker, sneller en beter voor het milieu. Doet u mee?

Bent u een consument?

Wij leveren aan zowel de zakelijke als de consumentenmarkt. Bent u een consument, dan bestelt u uw koffie via www.pelicanrougestore.nl

Moet ik verzendkosten betalen?

Vanaf 26 juni 2017 zal €7,50 verzendkosten in rekening gebracht worden op bestellingen met een waarde kleiner dan €100 (excl. btw). Bestellingen groter dan €100 (excl. btw) blijven gratis bij u geleverd.

Op eventuele nalevering van producten zullen geen verzendkosten worden berekend. Zijn er (contractuele) afspraken gemaakt om geen verzendkosten te rekenen, dan verandert er voor u niets.

Staat uw vraag er niet tussen?

Wij beantwoorden uw vraag graag




Hou mij op de hoogte van het laatste nieuws